Hej Wesele ;)

Witam :)
Dzisiejszy post to kontynuacja wpisów o tematyce weselnej ;). Weselne akcenty są bardzo ważne tego wyjątkowego dnia. Para młoda może od początku do końca zaplanować każdy szczegół wystroju i przebiegu wesela. Począwszy od zaproszeni, przez pierwszy taniec, kończąc na atrakcjach weselnych. Moim wielkim marzeniem było, aby tata poprowadził mnie do ołtarz, ale niestety proboszcz w mojej parafii się nie zgodził :/. W moich strona są różne tradycje odnośnie wesela takie jak np. bramy weselne, brama dla panna młodego, witanie gości przez pannę młodą, cukierki dla gości. Pokaże wam kilka gadżetów i tradycji z mojego wesela :)

Zaproszenia ślubne ;)

Po przejrzeniu wielu stron z zaproszeniami, stwierdziłam, że moje będą proste i skromne w białej kopercie.




 Bilecik do zaproszeni

Poprosiliśmy o książki i wino, ale świetnym pomysł są też przybory szkolne, maskotki lub karma dla psów lub kątów, którą można później przekazać na odpowiednie instytucje :)


Tako samo szatę graficzną miały też winietki, zawieszki na alkohol, księga gości i obrazek-stempelek.

 Winietki

Winietki gości miały z tyłu podziękowanie za przybycie na wesele i życzenia udanej zabawy na weselu. Rodzice, rodzice chrzestni i dziadkowie mieli podziękowanie odpowiednie do okazji i były podpisane: Tata Panny Młodej, Babcia Panny Młodej, Chrzestny Panny Młodej, Siostra/ Brat Panny Młodej itd.;) Winietki miały różne obrazki pary młodej.Winietki były nadzianie na ''stojaki do winietek'' i umieszczone w cukierkach Wawel - kasztanki i tiki taki.


''stojaczki na winietki''


Zawieszki na alkohol




Księga gości





Obrazek - stempelek


Tablice rejestracyjne





Koszyk na koperty




Figurka na tort



Kotyliony
Różowe - kobietki
Zielone - mężczyźni
Białe - rodzice, rodzice chrzestni, dziadkowie


Poduszka na obrączki



Taczki na pieniążki


 Brama weselna dla Panna Młodego ;)
Mój mąż musiał się trochę natrudzić, żeby do mnie się dostać ;)






Podczas ceremonii w kościele towarzyszył nam pięknie śpiewający zespół muzyczny ''Boża Nuta"
A po wyjściu z kościoła spad na nas deszcz płatków róż i baniek mydlanych puszczanych przez aniołki na szczudłach, które podczas życzeń rozdawały słodkie krówki ;)




Artyści towarzyszyli nam też w trakcie przyjęcia weselnego. Był klaun dla dzieci, co się świetnie sprawdziło, gdyż na naszym weselu było dużo dzieci. Dzieciaki miały super zabawę z klanem, a rodzice mogli się bawić na weselu :).

https://www.facebook.com/Mimello?fref=ts




Artyści pokazali też pantomimę przedstawiając nasze pierwsze spotkanie, zainteresowania i zaręczyny :) Goście jak i my uśmieliśmy się do łez ;)



Lampiony na szczęście ;)



Dla rodziców na podziękowanie było nasze zdjęcie w formie foto-obrazu na płótnie (pięknie wyglądają zdjęcia w takiej formie). Rodzice chrzestni dostali zdjęcia w mniejszym formacie.




;)




Aby wesele było udane to przede wszystkim :

Wspaniali goście którzy się świetnie bawią.

Zespół muzyczny.

Jedzenie i alkohol ;)

12 komentarzy:

  1. jakie wszystko cudowne :) widać, że wesele na bogato :)
    Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPEER Z POMYSŁEM:))ZAPRASZAM DO MNIE :)) http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. ajj aż przypomina mi się kiedy to ja dwa miesiące temu miałam swoje wesele a dokładnie 5.10:) tyle bieganiny nerwów ja cała w strzępkach coś okropnego, i tam samo jak Ty wybierałam dodatki, kolory, tort, kwiaty, zaproszenia, wstążeczki wszystkoooo... fajnie że trafiłam na taki blog, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wszystko wymyśliłaś i Ci mimowie bardzo fajny pomysł chociaż ja bardzo nie lubię naszych polskich weselnych tradycji to troszkę zazdroszczę:) jeśli mogę zapytać ile teraz kosztuje organizacja wesela ?takie podstawowe rzeczy zespól fotograf itp bez dodatkowych atrakcji:)
    Pozdrawiam Ola:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu;) ceny są różne ;). Powiem ci ile mnie poszczególne rzeczy wyniosły ;)
      Zespół - 4300 zł ,
      Fotograf i dwie kamery + plener - 2600 zł,
      Jeśli chodzi o sale to my płaciliśmy za wynajem sali 3000 zł,
      Wynajem kucharki i kelnerów - 3500 zł,
      Jedzenie i alkohol w przypadku wynajmu sali zależy co kupujemy sami i ile i w jakich cenach ;)

      Usuń
  5. piękna sprawa aż mi się łzy do oczu nasunęły :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolekcja przedmiotów, tylko pozazdrościć! no i pantonimy na weselu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    gdzie można nabyć takie stojaczki pod winietki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam na Allegro.

      Ale tu też są - http://www.costumejewellery.pl/haczyki-stare-srebro-50mm-100sztuk.html

      Usuń
  8. dzięki, ale w te nie ma jak włożyć karteczek z personalizacją gości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej nie zauważyłam, ale na pewno na allegro znajdziesz lub sklepie z artykułami ślubnymi.

      http://slubnyzakatek.com/?2513,stojak-duzy-na-winietki-50-szt. - są tu ale w jakieś obłędnie cenie :/
      Ja wtedy dałam 10 zł za 100 sztuk.

      Usuń

Dziękuję za komentarze.
Zarówno te pozytywne jak i negatywne.
I zapraszam do odwiedzania.
Piszesz jak Anonimowy, podpisz się.

Copyright © 2014 Po prostu Kasia , Blogger